Miej wyjebane, a będzie Ci dane.

Miej wyjebane, a będzie Ci dane.
by Gibek

środa, 5 stycznia 2011

Diss na anonima.

No więc zaczynamy tworzyć nowy ustrój. Na pewno nie będzie w nim wolności słowa. Dzięki właśnie takim anonimom, którzy nazywają tę akcję idiotyzmem. Aby zrozumieć sens tego co tu jest napisane trzeba być osobą wykształconą. Nie piszę, i nie zadaję się z ludzi bez wykształcenia. To jest blog dla mądrych inteligentnych osób. Widocznie pan anonim wpierdala pyry na obiad lub próbuję się przedostać przez zatłoczony most siekierkowski na Wiśle, przy okazji przeklinając prezydent stolicy o wyznaczenie tam BUS-pasa. Lepiej byś się zajął kopaniem tunelu po budowę drugiej nitki metra, obywatelu stołecznego miasta Warszawy. Wyjebane mam na takich! I spierdalaj, tyle Ci powiem. Dlatego nie usunąłem tego komentarza. W przyszłości gdy dojdziemy do władzy pokażemy co się z takimi robi. A my wiemy co z takimi robić (wiecie co z nim zrobić?). Co do wieku to mam wyjebane na to ile mam lat, ja się czuję wiecznie młodo (nie czuję się gimbusem, żeby nie było).

Poza tym chciałbym powiedzieć, że Wilku jest cienkim zawodnikiem tak cienkim jak ta kreseczka. I pamiętaj, że Myszaka nigdy nie przepijesz. Po pierwsze mam na to wyjebane ile wypiję, po drugie jak wysunę w twoją stronę ustną ripostę to już się nie podniesiesz. Przypomniałeś mi się, ponieważ jakaś pipa z ciężarówki odważyła się na mnie zatrąbić, kij wie za co. Pewnie jakaś pracownica najstarszego zwodu świata robiła mu dobrze i mu się ręka obsunęła - staram się tak myśleć.

Na koniec chciałbym napisać, że od jutra mam na Was wszystkich totalną zjebkę. Wyjeżdżam pokazać amatorom jak się jeździ na nartach. Pozdrawiam i poćwiczcie wyjebanizm!

5 komentarze:

gizmo pisze...

wszystko ładnie , tylko po co nas pozdrawiasz ^^, miej na nas wyjebane plz...

Anonimowy pisze...

właśnie miej wyjebane:D ale zwracajac hołd twojej kunsztownej ideologi staram Ci sie powiedziec ze zieki Tobie myszka tez staram sie miec wyjebane:D mam wyjebane ze malo wypije i jetem nawalony, mam wyjebane ze Cie znam ale Cie lubie. Twój wyjebanizm jest najszczersza rzecza tak jak ciało Chrystusa pod postacia chleba:) CZczę Cię Wielki WYJEBAŃCZE:D:D Garou:):P

Unknown pisze...

Myszak, napisze Ci jakiegoś komenta konkretnego, tylko sobie pozbieram myśli, gdyż tymczasem, jak to czytam, to mam wyjebane :) Fi$nia

Unknown pisze...

zapomniałabym, ładny layout dałeś :P (Fi$nia ;p)

Anonimowy pisze...

Haha chłopaki propsy za tego bloga, bo rozumiem, że nie tylko Myszak jest jego twórcą/pomysłodawcą.
Chciałbym również przypomnieć, że jednym z prekursorów ideologi wyjebanizmu jest cytując naszego kolegę z liceum Maksymiliana R. "św. Szopenhałer" =D

pozdro, Dżony

Prześlij komentarz