Miej wyjebane, a będzie Ci dane.

Miej wyjebane, a będzie Ci dane.
by Gibek

sobota, 29 stycznia 2011

Myszak Winkelriedem narodów

Aby ideologia wyjebanizmu utrwaliła się w społeczeństwie potrzebna jest osoba która będzie cierpieć. Ja jako prekursor cały ciężar muszę wziąć na siebie. Ostatnia noc była chyba pod tym względem apogeum. Już dawno Myszak nie miał takiej pustki w głowie i kaca rano jak po ostatniej imprezie.

Nie wiem jak doszedłem na nocny z Pomorzan do centrum, ale jak już wsiadłem to obudziłem się przy Manhattanie. Nie wiem jak dotarłem na Bukowe, ale spotkałem jakiegoś ziomka który też miał wyjebane - nie pamiętam o czym mój interlokutor mówił. Jeśli dodać nasze promile to mogłaby wyjść niezła liczba. Wsiadłem jak myślałem do 534, ustawiłem budzik na 3:40, aby mnie obudził mniej więcej w Śmierdnicy/Płoni. Obudził mnie, tylko nie budzik a kierowca przed szlabanem zajezdni "Dąbie". Widocznie pomyliłem autobusy, ale to wszystko takie zamazane było... Jak wysiadłem to pomyślałem: "mam wyjebane pojadę dziennym". Byłoby spoko gdyby nie to, że: po pierwsze musiałem poczekać 50 min. po drugie było strasznie zimno. Ale Myszak mądra głowa już wypracował sobie dawno patent na to drugie. W CH Słoneczne jest bankomat pomiędzy drzwiami otwieranymi automatycznie a tymi otwieranymi ręcznie. Jest tam zawsze dużo cieplej niż na zewnątrz i zawsze można poczytać regulamin, który wisi nad bankomatem. W moim przypadku starałem się czytać ze zrozumieniem ale literki się zlewały... Stojąc w ciepełku zauważyłem, że na bankomacie leżą wydruki z niego cały plik. Zacząłem sobie przeglądać z nudów. Wszystkie standard wypłata do 200 zł nic ciekawego, saldo konta od 5 zł do 3 tyś. Jednak znalazł się jeden kwiatek wypłata 1000 zł saldo konta 600 tyś. Pewnie podjechał BMW i zaparkował na chodniku nie zostawiając miejsca na przejście. Na bukowym też jest bankomat gdzie się można schować. Jest on na przeciwko pętli po drugiej stronie ulicy w budynku też zawsze jest ciepło. ;)

Wyjebane mam na sesję jestem konsekwentny i kolejne trójeczki wpadają do indeksu, widocznie doktorki nie widzą głębszego sensu w tym co piszę... Najważniejsze jest to, że mam wolne tylko to na razie się liczy.

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

małe sprostowanie - na Bukowym są dwa bankomaty, drugi też przy pętli!

Prześlij komentarz