Miej wyjebane, a będzie Ci dane.

Miej wyjebane, a będzie Ci dane.
by Gibek

czwartek, 3 marca 2011

Procentowa sobota

Dzisiaj mamy tłusty czwartek. Skoro w demokratycznym wolnym państwie wspieramy przemysł cukierniczy to w państwie idealnym waszego mentora będzie obchodzona procentowa sobota. Będziemy wspólnie, jako wszyscy obywatele wspierać przemysł alkoholowy. Demokracja sama z siebie doprowadza do bankructwa państwa KLIK. Co to za państwo, które nie dba o swój budżet. W nowym ustroju % sobota będzie świętem narodowym, wolnym od pracy z uroczystymi pochodami jak w HAmeryce! Bo w HAmeryce rodzą się, i żyją milionerzy. Przykładowo twórca Facebooka jego dzieło doprowadza do orgazmu miliony nastolatek przeglądając profil Justinka czy innych swoich kochasiów. Już nie wspominając o tysiącach znajomych, mimo że amerykańscy naukowcy dowiedli, że człowiek jest w stanie utrzymać 150 "relacji społecznych". Wracając do święta: niespożycie alkoholu w tym dniu będzie karane. Każda osoba będzie poddana kontroli alkomatem, brak przynajmniej połowy promila we krwi oznacza wysoką grzywnę lub proces karny z tytułu działania na szkodę państwa.

Dzisiaj robiłem oczywiście za murzyna lub rzecznika prasowego, do czego oczywiście się nie nadaję. Ludzie będą mówić za mnie, ja tylko określam zasady. Jeśli moja przyszła praca ma polegać na omawianiu pierdolniętych slajdów to ja dziękuję. Nie będę żadnym doktorkiem na sali wykładowej gadającym do coraz to głupszego społeczeństwa. Jak już to wolę oprowadzać grupę niemieckich emerytów po niemieckim mieście Stettin. Po mieście w którym radni najchętniej zaorali wszystko co nie piastowskie. A to co może ponownie stać się wizytówką miasta (pomnik Sediny) wplątują w grę polityczną, przy okazji tracąc prawdopodobnie dotację z UE na rekonstrukcję. Ja jako przyszły mentor i absolwent światowego kierunku turystyka i rekreacja jestem za tym, aby tworzyć w naszym pięknym mieście dodatkowe atrakcje bez względu na ich genezę. Mam wyjebane na opinię innych pod każdym względem. Jeśli nie rozumiesz to zachowaj to dla siebie i nie pogrążaj się swoją niewiedzą. Ja w swoim barwnym życiu przeżyłem wiele. I mogę powiedzieć, że dobry dorsz z kieliszkiem wódki nikomu nie zaszkodził, a krzyż niejednego pogrążył na tym świecie.

1 komentarze:

gizmo pisze...

"brak przynajmniej połowy promila we krwi oznacza wysoką grzywnę lub proces karny z tytułu działania na szkodę państwa."

ty nie masz wyjebane tylko najebane ^^
jakby każdy wymyślał sobie święto, które miałoby coś wspólnego z częstą i lubianą przez tą osobę czynnością to prawdopodobnie 8 mieszków po święcie nastąpiłby 10-krotny wzrost populacji. % to rzecz, której nie obejmiesz w ramy święta, gdyż i tak cieszy się wielką popularnością, a świętujesz już podczas chlania :D no dobra, może poza tobą, jak się najebiesz to jesteś tym samym myszakiem tylko w pyte bardziej marudnym.
I powiem Ci, że masz względnie kiepski dylemat. Oprowadzanie szkopów i wykłady, w takiej sytuacji wolałbym zostać żigolakiem, ale pewnie nikt nie korzystał by z tych usług z wiadomych powodów :D Powiadam Ci wybrańcze, ty po prostu kiedyś założysz państwo, które jako jedyne nie zostanie zmiecione atomówkami bo cała społeczność będzie miała wyjebane na potencjalnych wrogów i sojuszników

ave

Prześlij komentarz